Forever Young

YAY!!!!!!COOL BIRTHDAY!!!
Wednesday 15 June 2011 ? 0 Atashinchi ?
best gilerr ari isnin lepas....banyak org wish aku happy birthday!!!!!!!almost 30......only in FB......x termasuk lagi kat skola......rase happy gile2 bile diorang nyanyi BIRTHDAY SONG.....rase cam best gilerr.......ade jugak org yg ingat birthday aku.....syarah yg start dulu......dye x pernah tahu birthday aku bilerr.....sampai laa mase perhimpunan ari tu.....aainaa pinjam buku aku......lepas tu dye bace aku punye biodata......tetiba dye nampak my birthday date.....and it's that day.....cepat2 dye wish aku HAPPY BIRTHDAY!.....mula2 aainaa je....lepas tu....diorang pun join laa......asyik cakap HAPPY BIRTHDAY je....penat aku nak balas....lepas tu kat atas stage ade org nyanyi BIRTHDAY SONG sbb nak raikan birthday cikgu2 mase bulan JUN.....aku pun perasan laa yg diorang nyanyi lagu tu untuk aku...perasan tol.....hahaha....anyway....it really was a great day.....ingatkan nak sambut birthday ari tu....tapi x leh sbb ade kelas tambahan....aku x suka arh ponteng2 nie......so,ari nie baru dapat sambut.......yes! akhirnye .....dapat gak aku sambut birthday aku......x sabar gilerr nak buat IC.....bestnyerrr.......ade laa gak aku dapat hadiah ari tu....x de laa banyak sgt....aku bukannye artis....tapi x pe....at least ade....pastu tetibe je lepas nyanyi BIRTHDAY SONG......iman cakap aku nie dah tua.......pastu habis laa sampai skrg aku kena ejek tua.....yg birthday bulan JAN n FEB tu x sedar ke yg diorang tu lagi tua....well.....i'm still young......k laa bye..


Thanks for reading :)




. Newer Post


// Forever Young-One Direction